lørdag den 24. juli 2010

Smuk havnefest

The tall ships race er ved at nå sin afslutning. Siden tirsdag, hvor de første skibe ankom til havnen i Aalborg og Nørresundby, har der summet af liv i den ende af byen. Der har på begge sider af Limfjordsbroen været en helt fantastisk og usædvanlig stemning. Torsdag aften var vi på havnen for at opleve stemningen og hvem kom afsted uden sit kamera...

Det blev der rådet bod på i går. Da jeg skulle på arbejdet, blev jeg sat af lige ved Limfjordsbroen i Nørresundby. Herefter gik jeg over broen, så jeg kunne få foreviget noget af den fantastiske stemning fra en af, om ikke Europas, så i hvert tilfælde nok Danmarks smukkeste havnefest.

Jeg var heldig, at det netop var i går, jeg skulle have vagt, for da jeg havde fri begyndte det store festfyrværkeri og når man arbejder på 12. og 13. etage har man en fantastisk udsigt, skal jeg hilse og sige. For at få de bedst mulige billeder, var vi dog et par stykker der smuttede helt op på taget, hvor der i dagens anledning var blevet låst op til. Det var smuk - smukt siger jeg bare, billederne kan desværre ikke gengive det virkelige billede, men måske give et lille peg i retningen:)

5 kommentarer:

  1. Hold da op, det er flot. Fyrværkeriet må have været helt imponerende!

    SvarSlet
  2. wow for nogle billeder, Charlotte, jeg tillader mig lige at linke til det her indlæg :-)Håber det er OK?

    SvarSlet
  3. Sikke en smuk havnefest - og et helt fantastisk fyrværkeri! Dejligt at du viser frem, hvad der sker i din ende af landet.

    Ha' en rigtig god weekend, Charlotte ...

    SvarSlet
  4. Helvig, det var ubeskrivelig flot.

    Christunte, det havde vist også kostet en temmelig net sum penge.

    Lene, du skal være velkommen:)

    Madame, jeg havde en skøn weekend, selv om halvdelen af den gik på arbejdet:)

    SvarSlet