torsdag den 3. september 2009

Sidder stadig i kroppen

6 vagter på 5 dage, det er hård kost og så lige et 2 dages kursus, så trænger jeg da vist også til lidt fridage igen. Det har jeg heldigvis fra i morgen. Jeg endte i dobbeltvagt i mandags, aftenvagt + nattevagt. Den sidder stadig i kroppen. Det er heldigvis ikke så tit det er nødvendigt, men pga. sygdom og en lidt tynd bemanding med flere vikarer, blev det mig der måtte blive. Ikke noget med armen vredet om på ryggen, jeg tilbød det selv, så I behøver ikke at have ondt af mig. Det eneste jeg altid fortryder efter en nattevagt, det er, at jeg føler jeg spilder dagen efter, hvor jeg er nødt til at sove, og det var jeg jo særligt nødt til i tirsdags, da jeg skulle møde ind i aftenvagt igen. Men mine strikkepinde savner mig - eller også er det omvendt. Har dog lavet et enkelt par futter, som skal afleveres til en kollega i dag. Nu håber jeg så bare de er blevet som hun forventer.

2 kommentarer:

  1. De ser gode ud, må jeg have lov til at spørge hvor du har opskriften fra? de ser nemme ud at strikke.

    SvarSlet
  2. Hej Lotte.
    Opskriften er min mors, og jeg er ikke helt klar over hvor hun har den fra, men jeg tror nok at Drops har nogen der ligner.

    SvarSlet