tirsdag den 15. november 2011

Over mit klaver


Hænger tre rammer, men kun to af dem er med billeder i

I flere år har disse to broderier været færdige. Længe lå de i en skuffe, for jeg manglede det helt rigtige sted at hænge dem. Det fik jeg da jeg sidste år arvede klaveret. Jeg synes de passer helt perfekt her. Der var jo tre rammer og Palle hængte dem alle op, for han kunne jo ikke vide, at jeg endnu ikke var begyndt at tænke på at få det sidste broderi lavet. Han vidste nemlig godt, at der var tre i serien. Nu er jeg så efterhånden blevet træt af at se på den tomme ramme og snart kommer sidste billede op ved siden af de to andre. Det er næsten færdigt og I må gerne smugkigge, jeg mangler kun at lave stikkesting.

Hold da op, hvor har jeg brugt mange timer på disse skønne broderier, det skal blive godt, endelig at få det sidste på plads.

5 kommentarer:

  1. Hvor er det dog bare smukt! Waaauw!
    Jeg er helt betaget...

    SvarSlet
  2. De er altså de kæreste broderier - jeg synes også, at de passer fantastisk over klaveret. Jeg har lige givet mit klaver væk til min lillebror - så kan hans to piger få glæde af det. Knus Charlotte

    SvarSlet
  3. Man må sige det er hurtig service fra Palles side :-)

    Rigtigt fine broderier :-) Det er hyggeligt og afslappende at brodere - har også nogle stykker der ligger og venter ;-)

    SvarSlet
  4. Hold da op - det er da ydre motivation så det batter - så kommer den indre af sig selv :-D
    Smukke broderier.

    SvarSlet
  5. Tak, jeg synes selv de er smukke de broderier.

    Charlotte, mon ikke de par piger bliver rigtig glade:)

    SvarSlet