lørdag den 23. juli 2011

Excellent


Så lykkedes det endelig. Vi var på udstilling med Dina i går i Grenå. Udendørs i plask regnvejr, men hvad gjorde det, når hun denne gang fik excellent. Tænk engang min lille hund fik 1. placering, dog ikke med championklassificering, men det gør heller ikke noget, for den fine bedømmelse hun fik, betyder at vi nu kan få stamtavle på hendes forhåbentlig kommende afkom. Jeg jublede og kunne næsten ikke få armene ned igen. Desværre er der ingen billeder fra dagen, for vi var kommet afsted uden kamera for en gangs skyld - ØV! altså, jeg skal vist til at tage mig lidt sammen. Heldigvis havde jeg da husket hunden ;-)


Billederne er fra i torsdags, hvor hun lige var kommet hjem fra hundesalonen.

4 kommentarer:

  1. Tillykke med den fine placering af din flotte hund. Det var godt gået :-)

    SvarSlet
  2. Tillykke. Hun er da også så fin :)

    SvarSlet
  3. Tillykke! og hvor er hun bare sød

    SvarSlet
  4. Tillykke. Hun er rigtig fin. Jeg har vist hele familien, hvor smuk en Dodo-hund kan være

    SvarSlet