torsdag den 16. august 2012

Tilbage igen

Efter en aldeles vidunderlig ferie er jeg ved at være klar igen. Jeg har holdt en lang og tiltrængt pause. Jeg har haft en ualmindelig travl forsommer og var efterhånden nået der til, hvor jeg var irritabel, lå søvnløs og havde hjertebanken. En voldsom forkølelse fik sat en stopper for de sidste tre vagter jeg skulle have inden min ferie og desværre måtte jeg bruge det meste af min ferie på at holde mig oprejst på panodil og med næsespray og strepsils inden for rækkevidde. Intet er så skidt, at det ikke er godt for noget, for jeg fik slappet af og undgik at ryge helt ned med flaget. Jeg kender symptomerne på stress og må passe på mig selv. Den ferie var mere end velkommen.

Turen gik til Rothenburg ob der Tauber ved Fulda i Sydtyskland og derfra videre til Østrig, jeg lover, at der kommer mere om det senere.

Indtil da må I nyder lidt stemningsbilleder fra vores skønne skønne ferie.


2 kommentarer:

  1. Sikke nogen skønne billeder. Det lyder som om, ferien har gjort dig godt på alle måder.

    SvarSlet
  2. Tak, Susanne. Det har den i høj grad:-)

    SvarSlet