mandag den 5. marts 2012

Jeg zumber i dag

Efter en lang arbejdsuge skal en friuge nydes på den helt rigtige måde. Helt nøjagtigt har jeg haft 7 vagter eller knap 58 timer. Det er efter eget valg, så jeg skal ikke klage, men det ER mange timer og første fridag bruges som regel til absolut ingen ting. Sådan er det også i dag. Jeg zumber. Med strikketøj, the og et par afsnit af Lykke, jeg endnu ikke har nået at se. Jeg nyder rigtig meget mine friuger, så de lange arbejdsuger tages i stiv arm, jeg ved jo hvad der venter bagefter:-)

I dag er der fundet frem til nyt strik. Min kæreste kusine venter sig. Hun er lige blevet 40 og det er hendes første barn. Hun ved det bliver en pige og vil rigtig gerne have noget hjemmestrikket. Jubii! Jeg skal strikke lyserødt babytøj, kan slet ikke huske om jeg nogensinde har gjort det før. Men jeg har lidt små travlt, for hun har faktisk termin lige straks.

3 kommentarer:

  1. Med dine turbo-pinde ligger der sikkert også lidt lækkert strik klar lige om lidt.

    rigtig god friuge til dig.

    SvarSlet
  2. Det er så sjovt at strikke til småpiger. Der er så mange søde små kjoler:-)

    SvarSlet
  3. Susanne, der er desværre ikke så meget turbo over pindene lige for tiden, men mon ikke en friuge kan bruges lidt fornuftigt:-)

    Irene jeg strikkede engang den sødeste lille kjole til min niece i hvid og mon ikke min kusine ønsker et eller andet til sommer. I første omgang får hun en lille cardigan med hue og sokker, det skal nok bringe lykke også:-)

    SvarSlet