onsdag den 8. juni 2011

"Hindbærguf"

Jeg har fået styr på hindbærene og de bliver rigtig fine. Bourettesilken er lækker, men skiller let når jeg strikker med den, så jeg må være opmærksom. Jeg tror den bliver god. En luftig sag her i sommervarmen, så der strikkes på livet løs, så den kan blive færdig. Et lille dilemma er dog, at jeg er begyndt på en ny bog: "Et hjem til Frankie" af Maeve Binchy og den fanger, så der læses lidt og så strikkes der et par pinde og så læses der lidt igen. Det er ikke nemt, når man gerne vil flere ting på én gang. Det kunne have været skønt om den havde kunnet høres på netlydbog.dk, men der ligger den desværre ikke. Jeg ville ellers gerne have prøvet det med lydbøgerne af, men det må blive en anden gang.

6 kommentarer:

  1. Bogen er helt ny. Derfor er den ikke kommet endnu hverken på lydbog eller som download.
    Knus Trillemormor

    SvarSlet
  2. Nøøj, hvor ser den lækker ud - hvor var det godt at du fik vejledning - min ligger lige lidt i skammekrogen - men den skal nok blive hevet frem - på et tidspunkt

    SvarSlet
  3. Hvor er den fin. Jeg vil se mere ;o)

    SvarSlet
  4. Hvor ser den altså lækker ud, godt at du knækkede koden.... glæder mig til at se den færdig;-)

    kh Jane

    SvarSlet
  5. Ok, trillemormor, så må jeg jo "nøjes" med at læse selv:)

    Charlotte, jeg er sikker på du nok skal komme i gang med den igen:)

    Bare vent, Susanne:)

    Tak, Christunte, jeg håber du får ret:)

    Jane, den var lidt tricky, men nu går det heldigvis fint:)

    SvarSlet