lørdag den 5. marts 2011

Lys lørdag

En skøn lys morgen med solskin i soveværelset fra morgenstunden. Jamen er der noget skønnere. Forholdsvis tidligt op og vask af sengelinned. Her set det ud til at vejr og vindforhold gør, at det kommer ud på snoren og ikke i tørretumbleren, som har været rigeligt brugt hele vinteren. Det skal blive godt at komme i en seng i aften hvor linnedet dufter af frisk forår:) Inden vi når helt så langt byder dagen på en basketball kamp og middag hos gode venner. Men først skal Dina lige en tur på bordet og børstes igennem. Hun var hos hundefrisør i torsdags og er så fin og helt uden filter, som aldrig før. Nu skal kun holdes helt filtfri frem til udstillingen til april, så jeg må være flittig med kam og børste helst dagligt, hun skulle jo gerne placeres, så vi kan få lov at få stamtavle på hendes med tiden kommende hvalpe, det dejlige lille kælne kræ:)

2 kommentarer:

  1. Hvor er hun fin, din Dina. Hvor skal I til udstilling? Her i huset skal kammen findes frem i morgen. Det er en fornøjelse, lige til vi når benene. Det gider hun ganske enkelt ikke. Næste gang vil jeg prøve at fortælle hende, at hvis hun opfører sig ordentligt, så bliver hun lige så smuk som Dina.

    SvarSlet
  2. Tak, Susanne. Vi skal til udstilling i Tønder d. 2. april. Jeg har også haft store problemer med Dinas ben, specielt forbenene og har været nødt til at klippe lidt i dem. Efter hundefrisøren har formået at få hende fuldstændig filtfri (hvordan hun så end har bået sig ad - jeg er ikke sikker på jeg vil vide det) så går det som en leg. Jeg fik at vide at det er vigtigt at man kun støtter benent helt oppe under brystet eller maven, så man ikke kommer til at rykke det i en stilling, hvor det gør ondt og det er selvfølgelig let, nu hvor hun ingen knuder har. Lige nu og i hvert tilfælde indtil udstillingen, børster vi hver dag i håb om at undgå filter og det tager faktisk ikke så lang tid, nu hvor hun er så fin i pelsen. Jeg synes pengene til frisøren har været givet godt ud;)

    SvarSlet