onsdag den 9. juni 2010

Prikken over i'et

En omgang fastmasker og så en omgang krebsemasker, det må siges at være prikken over i'et.

De er hæklet omkring alle kanter, forneden på både bluse og ærmer samt i halskanten.

Nu ligger den så og hygger sig i vaskemaskinen. Jeg skyllede den op i hånden og tænkte at den kunne centrifugeres i maskinen. Det ville normalt ikke være noget problem, men min maskine vil bare ikke centrifugere... godt Palle snart har fri, håber han kan finde en løsning på det problem.

2 kommentarer:

  1. Den ser lækker ud, din trøje. Både farve og mønster tiltaler mig. Hvad kvalitet var det nu?
    Jeg sender dig en mail, da der snart er slutfrist på legen "gaver på vandring", og har brug for din adresse. :-)

    SvarSlet
  2. Pia, garnet hedder Brilla og er fra Filatura de Crosa. Jeg skal nok lægge facts ind ved lejlighed. Kan i øvrigt slet ikke komme ind og kigge på din blog:(

    SvarSlet