tirsdag den 6. april 2010

Hu hej hvor det går

Jeg er godt i gang med min fine bluse. Efter lidt start vanskeligheder med strukturmønstret, som jeg synes er rigtig dårligt forklaret i den tyske opskrift, har jeg endelig fået styr på det og nu kører det bare. Jeg tror den bliver rigtig god. Skødet, som er strikket på p. nr. 6 er selvfølgelig noget løst. Det fine strukturmønster, som strikkes på p. nr. 3½ bliver pænt og jævnt, ingen tvivl om hvilken pinde tykkelse, garnet egner sig bedst til. Men jeg tror det bliver godt, når først blusen er færdig og vasket.

7 kommentarer:

  1. Det bliver spændende at se den færdig, mønsteret ser rigtig flot ud.

    SvarSlet
  2. Den skal nok blive flot, ser allerede meget spændende ud.

    SvarSlet
  3. Hvor er det smukt, flot farve og mønster - jeg håber, du viser den færdige bluse her på bloggen :-)

    SvarSlet
  4. Helvig, det er meget flottere i virkeligheden end på billedet.

    Tak, Pia, jeg håber du får ret.

    Madame, jeg skal nok love at vise det færdige resultat og grøn - det er altså lige mig:)

    SvarSlet
  5. Hvor er det super flot. Glæder mig til at se den færdig.
    Merete

    SvarSlet
  6. Så kom du endelig igang med den grønne farve - det er altså et flot mønster.

    SvarSlet
  7. Tak, Merete, jeg skal nok lægge billeder ud:-)

    Charlotte, mønsteret er rigtig dårligt forklaret, godt man har strikket i mange år og at billedet er tydeligt.

    SvarSlet