mandag den 5. december 2011

Forlængst igang

Sådan er det med december. Den måned er efter min mening den der går hurtigst i hele året. Hos os er alle julegaver købt, på nær én enkelt. Jeg har været ved at pakke ind, så det er klaret. Vi må jo af hensyn til den lille hund være klar i god tid, så der ikke bliver stress og jag når hun skal føde. Nu er det så julesmåkagebagningen der er næst på tjeklisten. Her i huset kan det umuligt blive jul uden i hvert fald brunekager og vanillekranse. Ofte bliver det også til pebernødder og en eller anden slags mere. Nu må vi se hvad vi når i år. Jeg har ikke mange arbejdsdage her i december, for jeg har ønsket ferie ugen op til jul, så mon ikke vi når det vi gerne vil. Så der også bliver ro for Dina når tiden er inde. I morgen er der kun to uger til termin:-)

5 kommentarer:

  1. Skønne Dina. Her opleves verden også tit i rygliggende stilling. Selv et tyggeben kan indtages, mens man ligger på ryggen. Det er spændende at se, hvad der gemmer sig i maven på den smukke.

    SvarSlet
  2. Susanne, jeg glæder mig helt vildt:)

    SvarSlet
  3. Det bliver godt nok spændende med de hvalpe! Godt, at du er vant til trillinger... Der bliver jo nok nogle stykker at holde styr på!

    SvarSlet
  4. Ja, det skal nok blive sjovt:)

    SvarSlet
  5. Nurh, hvor er hun sød og jeg må tilslutte mig - har også en "magen til" (dog uden maven), som ynder at ligge sådan i klar modsætning til hundesøsteren, som aldrig kunne drømme om at ligge sådan. Og hvor bliver det spændende med de små :-)

    SvarSlet