tirsdag den 30. august 2011

En Varm hjælper

i nødens stund. Det må vist for mit vedkommende være et krus varm thé med honning.

Dét sammen med propolis tabletter og pamol, så håber jeg, jeg kan holde mig kørende dagen ud. Jeg kan mærke prisen for at have arbejdet for meget gennem de sidste 5 uger skal betales nu. Jeg er tung i hovedet, nyser og er øm i hele kroppen, men jeg har kun én vagt igen inden tre fridage, den bliver med ekstra striks håndhygiejne og mundbind, for jeg melder mig altså ikke syg. Det kan jeg ikke, hele afdelingen står på den anden ende, det vrimler ind med bitte små patienter og aftenvagter hænger ikke på træerne. Jeg SKAL af sted og det kommer jeg også, jeg ville bare ønske det ville holde op med at regne, så jeg ikke også behøver at blive våd til og fra busstoppestederne.

2 kommentarer:

  1. Åh nej, er du også ramt? Der er vist rigtig mange syge i øjeblikket. Håber du kan holde den kørende; det kan jo være svært når kroppen lever sit eget liv...
    God bedring - og god arbejdslyst...

    Kh Britta

    SvarSlet
  2. God bedring. Jeg synes, der er så mange, der klager over snøft og hals. Det er nok den manglende sol i sommer, der allerede slår igennem.

    SvarSlet