tirsdag den 6. september 2011

En lille swingom


Dejligt at have tid til strik. På pindene lige nu er Hanne Falkenbergs Swing. Jeg elsker retriller. Farveskiftene er ved at være færdige og nederdelen er næsten tv-strik - SKØNT!!! Som strikkeriet skrider frem, bliver jeg dog mere og mere overbevist om, at jeg nok bliver nødt til at lave mig en ny mermaid eller en ballerina, i farver, som matcher nederdelen, jeg må jo have noget der passer til denne, så jeg må vist til at spare lidt sammen. Ind til der er penge til det, kommer jeg nok til at kigge lidt i min "lagerskuffe", for jeg savner endnu et strikketøj at supplere med, når retrillerne bliver lidt for kedelige. Jeg har kun gang i det ene strikketøj lige nu og det er helt uhørt.

6 kommentarer:

  1. Den ser altså spændende ud, Charlotte. Det er garanteret lækker lækker garn:-)

    SvarSlet
  2. Det går stærkt for dig, sort er flot med pink. Du må i gang med flere projekter, det er vist det bedste, du har min opbakning *smil*

    SvarSlet
  3. Hvor bliver det laekkert. Den venter jeg spaendt paa at se faerdig.

    SvarSlet
  4. Det er et spændende projekt, du har gang i. Jeg er vild med Mermaiden. Måske engang... Jeg er jo slet ikke lige så hurtig med maskerne, som du er.

    SvarSlet
  5. Det vil jeg garantere, dig det er, Charlotte, SÅ lækkert:-)

    Bebiane, jeg ved såmænd ikke om det ligefrem går stærkt, men det er klart at der sker lidt mere, når man kun har gang i ét projekt.

    Lin, jeg er også spændt, jeg ved ikke helt om jeg har figur til den, men jeg satser:-)

    Susanne, jeg har lavet mermaiden engang, den er sjov at strikke, for der sker noget hele tiden med kiler og farveskift, så den er faktisk hurtigt færdig, for man skal lige se hvordan næste effekt ser ud:-)

    SvarSlet
  6. Hvor bliver det smukt!
    Dejlige farver.
    Jeg har set modellen på en messe. Den er rigtig flot :-)

    SvarSlet