mandag den 3. august 2009

Lidt aktiv er man vel.

Det er nu efterhånden en uges tid siden vi kom hjem fra vores ferie og der er blevet vasket, gjort rent og skiftet på sengene og hvad man ellers har kunnet få tiden til at gå med. Men jeg har altså også fået stikket lidt i ferien. Den grønne sommerbluse blev gjort færdig i Østrig og resultatet ser I her.

Jeg synes selv den er blevet vellykket. Skal dog lige vænne mig til at den er noget kort i siden, men havde jeg lavet den længere, var den nok blevet for lang midt for og bag - tror jeg. Den er lavet i Blend Bamboo, og det er fantastisk lækkert at have på. Jeg kan godt li' effekten af den hæklede halskant, det, synes jeg, gør blusen lidt mere sommerlig og let.

3 kommentarer:

  1. Velkommen hjem! Mig som troede, at I stadig var i Østrig :-)))).
    Superflot trøje, du har fået lavet. Kan rigtig godt lide farven - og den ser da ud til at sidde rigtig godt også.

    KH Gittemay

    SvarSlet
  2. Det er blevet en rigtig lækker bluse og farven er superflot!Den klæ`r dig:-)

    SvarSlet
  3. Ja, Gitte, det kan godt snyde lidt, når man først skriver dagbogen efter at være kommet hjem igen.

    Tak, Irene. Ja, jeg er vist go' i grønt;o)

    SvarSlet