onsdag den 12. august 2009

Hov, det var ikke meningen


Jeg fik en pakke med posten i går. En garnpakke. Jeg kom til at købe Geilsk sikleuld. Det var nedsat og det kunne jeg altså ikke stå for. Jeg ved lige hvad det skal bruges til og jeg har været heldig, for en veninde har også lavet den og jeg måtte låne opskriften. Men det var ikke meningen for jeg har jo gang i flere projekter og garn liggende til endnu flere. For ikke at tale om alle de opskrifter og billeder jeg har liggende på ønskede projekter. Åhh altså døgnet har for få timer. Jeg må vist hellere få lavet en prioriteringsliste, selv om det bliver svært, jeg vil jo gerne det hele på én gang. Kender du det?

3 kommentarer:

  1. Jamen så ligner du vist alle andre. Jeg har netop de samme "problemer". alt for mange ideér og projekter der ligger og venter men for få timer

    SvarSlet
  2. Godt at høre at jeg ikke er ene om det "problem", Pia. Jeg tror aldrig jeg vil få svært ved at få tiden til at gå:-)

    SvarSlet
  3. Sikke en flot model. Godt du ikke kan kigge i min(-e) garnkurv(-e) - der er ihvertfald mere end 5 igangværende projekter. Tror jeg nok...:-)
    Jeg har lange lister over ting, jeg gerne vil lave...ak ja, en strikkers 'kors' :-))).

    KH Gittemay

    SvarSlet