onsdag den 20. januar 2010

Færdige luffer

Så blev lufferne færdige. Jeg har lavet dem i Lima og strikket på pinde nr. 5½. Oprindeligt skulle de strikkes i Drops alpaca og opskriften kan hentes lige her. Jeg har endnu ikke strikket i alpaca, men jeg synes lufferne er skønne i Limaen. Og dejligt er det at få brugt lidt af de rester, som ellers bare ligger. Disse luffer er lavet med ekstra langt skaft fordi de er bestilt til en som cykler. De er ikke helt så lange i opskriften.

Nu hvor jeg skulle til at filte, fik jeg også lige monteret et par futter, som var strikket og bare lå og ventede. De er til Trillemor selv:-)

3 kommentarer:

  1. De ser gode varme ud de luffer.

    SvarSlet
  2. Dejlige luffer og futter du har lavet. Herlige ting i denne kolde tid.

    SvarSlet
  3. Hvor er de flotte, de luffer. Og futterne har de dejligste farver, so ein ding....

    SvarSlet