tirsdag den 17. april 2012

Jeg er så heldig

Bebiane så min efterlysning og nu er jeg et strikkeblad rigere. Det er SÅ dejligt, jeg har nemlig, som så mange andre, lidt garn liggende og hurra for Ravelry, for her kan man finde mulige modeller til det garn man har liggende, hvis man er heldig. Det er jeg, så lige straks skal jeg i gang med denne her. Samme dag jeg modtog Cotone fra Bebiane kom også et andet strikkeblad med posten. Jeg har bestilt Verena fordi der er rigtig mange fantastiske strikkerier i det. Nogle af dem kan ses her. Så nu er der vist ikke nogen undskyldning for at komme i gang.

3 kommentarer:

  1. Det glæder mig, at du kan bruge bladet :-)

    SvarSlet
  2. Du må i gang. Jeg får SLET ikke lavet håndarbejde, og jeg savner det, - så nyd det nu :)

    SvarSlet
  3. Smuk cardigan, og hvor er du heldig:-)

    SvarSlet