tirsdag den 26. maj 2009

Velkommen

Velkommen til min blog.

Så kom jeg endelig i gang.
Jeg har længe haft lyst til at prøve kræfter med at blogge, og har besøgt en hel del bloggere gennem det sidste års tid.
Med en fridag, hvor det kun er vaskemaskinen der må finde sig i at være flittig, fandt jeg tiden til at forsøge dette univers.
Jeg har endnu ikke nogen fast dagsorden, men min plan er, at denne blog kommer til at indeholde en hel del om mine håndarbejder, og så kommer jeg nok også ind på mine børn og de udfordringer det er at have 4 af slagsen.
Foreløbig nyder jeg min fridag og roen i huset mens børnene er i skole. Der skal nok blive liv, når de kommer hjem senere på dagen.
Et af mine nuværende projekter er dette smukke sjal.

Jeg mangler kun lige resten af kanten, så er det klar til brug.
Jeg har egentlig aldrig hæklet særlig meget, det har mest været strik og broderi, men da flere af mine bekendte har fået små børn, fik jeg lyst til at hækle disse søde hagesmække og det gav blod på tanden.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar