tirsdag den 14. december 2010

Vanillekranse

og brunekager



Er forlængst bagt og hvis jeg er heldig, er der lige nok tilbage til jul:) Nu mangler bare pebernødderne. Dem må vi se og få lavet også. Måske lægger jeg dej om lidt. Jeg har min sidste fridag i denne uge, så den må nok hellere bruges lidt fornuftigt, særligt, hvis børnene skal hjælpe i år, for jeg synes det er lidt for sent at vente til næste uge og vi kan ikke nå så meget de dage jeg skal møde ind på arbejdet kl. 15. Jeg skal bare lige tage mig sammen. Efter at have været i gang med rengøringen.

4 kommentarer:

  1. Hvor er du flittig. Kan du selv lade være med at tømme dåserne? Det ville være en stor udfordring for mig....

    SvarSlet
  2. Dine kager ser lækre ud... Dejligt at være færdig i god tid; jeg mangler kun lige at bage fedtebrød, så er jeg færdig...

    God tirsdag aften...

    Britta

    SvarSlet
  3. Clemme/Trine, det er godt:)

    Eva, min udfordring er ikke så meget småkagerne, vist nyder jeg dem, men jeg har det værre med chokolade:)

    Tak, Britta. Jeg nyder at være i god tid og synes småkagerne smager bedst inden jul, hvor man ikke er så mættet af alle mulige andre lækkerier:) Jeg kender ikke fedtebrød, er det også en småkage?

    SvarSlet