mandag den 6. juli 2015

Det var den ferie.


Men sikken en uge. Jeg var så heldig at få lov til at få én uges sommerferie i år, hvor jeg netop er begyndt i et nyt vikariat. Jeg kunne sagtens have brugt mindst én uge mere, men når det nu ikke kunne blive, så har det været ganske og aldeles vidunderligt at vejret har været med mig.



Så mod at passe en af "mine" gamle hvalpe fra dinas første kuld i en uge, fik vi lov at låne ejerens sommerhus i Lønstrup. Det nød både unge, voksne og hunde. Så lidt stemningsbilleder må der nødvendigvis følge med.






Og hende selv... Ja, hun ønsker såmænd alle I andre en rigtig dejlig sommer, om I så holder ferie nu eller har den til gode.









13 kommentarer:

  1. Det må siges at være den perfekte uge at være i Lønstrup på. Skønt område, bare så dejligt.

    SvarSlet
    Svar
    1. Absolut og det blev nydt i fulde drag ;-)

      Slet
  2. Smukke billeder! Og velkommen tilbage her til blogverden - dejligt at se dig igen i readeren.

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak, Madame. Det bliver nok ikke helt så flittigt som det tidligere var, men lidt har vel også ret.

      Slet
  3. Så dejlige billeder. Det har vist været en god uge med opladning.

    SvarSlet
    Svar
    1. Eva, det var rigtig dejligt og vi er glade for vi var så heldige med vejret.

      Slet
  4. Lønstrup er et skønt, skønt sted at holde ferie, og I ser da også ud til at nyde det, selvom det kun blev til en uge.

    SvarSlet
  5. I denne sommer må jeg sige, at du har vundet i lotteriet, når du nu kun havde en uge - og Lønstrup er helt klart bedst i solskin, selvom der er dejligt året rundt :-) Jeg forsøger at opregne det positive ved vejret: Jeg kan stadig løbe (løber ellers ikke i sommervarmen ;-)) - vores padler bliver ikke slidte, jeg har ikke lyst til is og det er ikke noget problem at montere et stort uldtæppe ;-) he, he - men der er da lidt sol indimellem. Har siddet ude og monteret mit tæppe i dag, inden løbeturen og det var MEGA koldt det meste af tiden, så jeg måtte have det over knæene ;-) - nu mangler jeg bare kanten :-)

    SvarSlet
    Svar
    1. Du har fuldstændig ret Lene, vi skal huske at holde fokus på det positive. Og når vejret ikke er bedre begræder jeg ikke at ferien var kort. Jeg kan se frem til en uge først i september, hvor jeg rejser til udlandet med min kæreste, helt uden børn, de bliver hjemme og passer skole og hunde ;-)

      Slet
  6. Dejlige billeder, super ide med sådan en byttehandel.

    SvarSlet
    Svar
    1. Absolut Bebiane, håber alt er vel hos jer :-)

      Slet
  7. Dejligt at du igen er oven vande. Jeg er ikke selv for flittig på bloggen, men læser med hos jer andre. Håber alt godt for dig.

    SvarSlet